Kostka Rubika w Javie na Telefon |
Autor |
Wiadomość |
antros
wiele tutaj napisał 4 sciany naraz
Pomógł: 3 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 251 Skąd: g-dz
|
Wysłany: Wto Lip 08, 2008 1:49 pm Kostka Rubika w Javie na Telefon
|
|
|
Niedawno znalazłem te o to cudeńko, niestety nie działa na moim Samsungu, więc testowałem aplikacje jedynie na emulatorze:
,
Kochę, można samemu pokolorować, co Ciekawe zawiera już kilka (4) zdefiniowanych sekwencji/algów (Basic Tricks) jak np. zmiana orientacji dwóch krawędzi i co ważniejsze można dodawać własne Makra (do 6), wprawdzie na emulatorze kiepskawo mi makra działały, ale sama kostka była dość wygodna, plik do ściagnięcia: [TU] |
_________________ [Pyraminx, because simpler is better!]
MeByJohnyM, PoMaGAJ!, AUWR
|
|
|
|
|
KuBaNo
wiele tutaj napisał Układający z wilkami
PB 3x3x3: 12.41
avg 3x3x3: 15.78
Pomógł: 1 raz Wiek: 19 Dołączył: 13 Wrz 2007 Posty: 148 Skąd: Stargard Gubiński
|
Wysłany: Wto Lip 08, 2008 2:18 pm
|
|
|
układałem ale u kolesia więc wszystkiego nie rozkminiłem |
|
|
|
|
bmr-biker
spalił klawiaturę... strasznie lamię 3x3.
PB 3x3x3: 9.65
avg 3x3x3: 13.43
Pomógł: 7 razy Wiek: 17 Dołączył: 13 Cze 2005 Posty: 928 Skąd: Świerklany
|
Wysłany: Wto Lip 08, 2008 3:33 pm
|
|
|
Stara gra, mieliśmy 6 PLLi w makrach Trochę dziwnie mi się to układało... |
_________________ PB 2x2x2 - 1.86
PB 3x3x3 - 9.65; 9.10 PLL skip
PB 4x4x4 - 54.26
PB 5x5x5 - 1:38.65
,# i weź człowieku myśl o życiu. |
|
|
|
|
maciekcube
wiele tutaj napisał
PB 3x3x3: 14.xx
avg 3x3x3: 19.20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Gru 2007 Posty: 179
|
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 6:04 pm
|
|
|
A są jakieś inne kosteczki do ukladania na telefon ?? Bo mój SE ma rozdzielczośc 128x160. Nie ma takich co by pasily do tej rozdzielczosci ??
EDIT: znalazlem coś takiego: http://fl0g.wordpress.com...iks-cube-timer/ ale to chyba tylko sam timer a ja chce takie ukladane |
_________________
|
|
|
|
|
antros
wiele tutaj napisał 4 sciany naraz
Pomógł: 3 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 251 Skąd: g-dz
|
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 6:43 pm
|
|
|
hmm znalazłem jeszcze taką kość, powinna Ci chodzić:
Morrix Cube
|
_________________ [Pyraminx, because simpler is better!]
MeByJohnyM, PoMaGAJ!, AUWR
|
Ostatnio zmieniony przez antros Nie Wrz 06, 2009 11:10 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Marvolo
wiele tutaj napisał BigCubes ftw :P
PB 3x3x3: 9,48
avg 3x3x3: 14.56
Pomógł: 4 razy Wiek: 15 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 267 Skąd: Kalna/Bielsko-Biała
|
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 6:44 pm
|
|
|
Dzięki antros prawie na mój wyświetlacz |
_________________ Best LC 3x3x3: 7.26
Mean of 100 3x3: 17.92 (02.11.2008)
PB 4x4: 56,38
avg 4x4: 1:14,22
PB 5x5: 1:37.92
avg5 5x5: 1:49.67
OH 3x3x3: 22.11
OH avg 3x3: 33.53
PB 7x7: 5:20,16
YouTube |
|
|
|
|
antros
wiele tutaj napisał 4 sciany naraz
Pomógł: 3 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 251 Skąd: g-dz
|
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 7:34 pm
|
|
|
a proszę bardzo , dalej przeszukuję Net, więc można zrobić mini zbiór komórkowego softu w tym temacie ,
oto Glass Cube, kość 2x2 i Pyraminx, ma ciekawą opcję, że możemy wybrac stopień trudności tzn. w ilu ruchach minimalnie da się ułożyć (od 2 do 11):
kolejny ciekawy symulatorek 3x3: MagicCubeSimulator (ciekawy sposób sterowania):
Dr. eiDRuC (Rubik s cube) 1.0 (szybko mi pada na emulatorze):
Dr. Cube 0.11.188 (szybko mi pada na emulatorze):
Rubik's Cube 3D (240x320), nie chciało mi się rejestrować więc nie przetestowałem:
inna wersja:
i kolejny RubiksCube
ps- jako ciekawostka scrambler do różnych puzzli (zaznaczam, że to sam scrambler bez stopera) Mobile Cube Scrambler (speedsolving), gdzie mu tam do semicowego |
_________________ [Pyraminx, because simpler is better!]
MeByJohnyM, PoMaGAJ!, AUWR
|
Ostatnio zmieniony przez antros Sro Lip 09, 2008 10:48 pm, w całości zmieniany 10 razy |
|
|
|
|
KuBaNo
wiele tutaj napisał Układający z wilkami
PB 3x3x3: 12.41
avg 3x3x3: 15.78
Pomógł: 1 raz Wiek: 19 Dołączył: 13 Wrz 2007 Posty: 148 Skąd: Stargard Gubiński
|
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 8:46 pm
|
|
|
Świetnie! Może coś w końcu pójdzie na moim telefonie |
|
|
|
|
antros
wiele tutaj napisał 4 sciany naraz
Pomógł: 3 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 251 Skąd: g-dz
|
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 8:59 pm
|
|
|
jak coś jeszcze znajdę to edytuje wcześniejszego posta co by było obok siebie :p
edit: o np. teraz
edit2: no i znów, większość testowałem tylko na emulatorze, a nieliczne wgrane nie odpalaly na moim Samsungu, ale jutro będe dalej przeprowadzal testy praktyczne, |
_________________ [Pyraminx, because simpler is better!]
MeByJohnyM, PoMaGAJ!, AUWR
|
|
|
|
|
zeri
wiele tutaj napisał
PB 3x3x3: 16.17
avg 3x3x3: 22.43
Pomógł: 1 raz Wiek: 18 Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 109 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 9:54 pm
|
|
|
Postaram sie wspomodz w testach Tez zmagam sie z faktem ze mam samsunga, a niestety java w tych telefonach zostawia trochę do życzenia (nie wiem jak jest w najnowszych) |
|
|
|
|
Wojto
spalił klawiaturę...
PB 3x3x3: 9
avg 3x3x3: 14
Pomógł: 16 razy Wiek: 17 Dołączył: 24 Gru 2007 Posty: 598 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 10:01 pm
|
|
|
Trwa testowanie symulatorów na SE w810i |
|
|
|
|
zeri
wiele tutaj napisał
PB 3x3x3: 16.17
avg 3x3x3: 22.43
Pomógł: 1 raz Wiek: 18 Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 109 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 11:11 pm
|
|
|
Jak na razie Dr. eiDRuC (Rubik s cube) 1.0 i Dr. Cube 0.11.188 działają bez zarzutów, tylko schemat kolorów jest taki jaki jest testowane na samsungu |
|
|
|
|
antros
wiele tutaj napisał 4 sciany naraz
Pomógł: 3 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 251 Skąd: g-dz
|
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 11:37 pm
|
|
|
z 8 udało mi się uruchomić 5 (+2 na emulatorze), o to kilka wrażeń, jednakże dość powierzchownych (bawiłem się nimi chwilę i nie obcowałem dotychczas za dużo z wirtualnymi kośćmi):
Dr. Cube - sterowanie jak dla mnie średnie, przejrzysty, a to za sprawą braku dodatkowych opcji :p, ten program to praktycznie okrojony Dr. eiDRuC;
[264 kb]
Dr. eiDRuC - sterowanie jak w Dr. Cube, ale za to sporo dodatkowych opcji, w tym solver (!) i to do wyboru jedna z 2 metod, przez to jeden z ciekawszych programików;
[290 kb]
Rubik's Cube 3D - ciekawa widok kości, można obserwować wszystkie ściany jednocześnie, do wyboru także wiele poziomów trudności, no i nic poza tym, w dodatku program przy kolejnym uruchomieniu żąda seriala ; UWAGA! coś miącha z plikami, uniemożliwił mi uruchamianie wszystkich programów, które były w jego nadrzędnym katalogu;
[79 kb]
Magic Cube Simulator - najbardziej widowiskowy spoób przedstawienia kości (w 3d), ale nie da się chyba tak szybko kręcić jak na Rubik's Cube 3D czy Morrix Cube, mimo to można się pobawić ;
[58 kb]
(...) |
_________________ [Pyraminx, because simpler is better!]
MeByJohnyM, PoMaGAJ!, AUWR
|
Ostatnio zmieniony przez antros Czw Lip 10, 2008 11:34 am, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
zeri
wiele tutaj napisał
PB 3x3x3: 16.17
avg 3x3x3: 22.43
Pomógł: 1 raz Wiek: 18 Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 109 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 11:46 pm
|
|
|
tak z ciekawosci: na jakim samsungu to testowales? |
|
|
|
|
antros
wiele tutaj napisał 4 sciany naraz
Pomógł: 3 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 251 Skąd: g-dz
|
Wysłany: Czw Lip 10, 2008 11:22 am
|
|
|
Cytat: | tak z ciekawosci: na jakim samsungu to testowales? |
na własnym (L760);
Glass Cube (2x2 i Pyraminx) - nie odpala na moim telu, a na emulatorze częściowo ;/, godny uwagi chyba tylko z powodu symulacji nie spotykanych na telefonach kości, największym mankamentem jet niewygoda w sterowaniu (trzeba kilka razy obracać ścianką w jedną stronę);
[75 kb]
Morrix Cube - najbardziej z wymienionych przypomina symulator Ryan'a Heise, ciekawy ze względu na rozwiązanie sterowania i widoku kości, na początku może być niewygodny, ale myślę, że przy odrobinie wprawy jest dość szybki;
[49 kb]
(...) |
_________________ [Pyraminx, because simpler is better!]
MeByJohnyM, PoMaGAJ!, AUWR
|
Ostatnio zmieniony przez antros Czw Lip 10, 2008 12:53 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|