To jest kopia z pamięci podręcznej Google adresu http://forum.speedcubing.com.pl/viewtopic.php?p=25854. Zdjęcie przedstawia stan strony z 29 Paź 2009 01:23:52 GMT. Aktualna strona może wyglądać inaczej. Więcej informacji

Wersja tekstowa
speedcubing.com.pl :: Zobacz temat - Kostka Rubika w Javie na Telefon
speedcubing.com.pl Strona Główna speedcubing.com.pl
Tibia ProblemForum Speedcubingu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Kostka Rubika w Javie na Telefon
Autor Wiadomość
antros 
wiele tutaj napisał
4 sciany naraz



Pomógł: 3 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 251
Skąd: g-dz
Wysłany: Wto Lip 08, 2008 1:49 pm   Kostka Rubika w Javie na Telefon

Niedawno znalazłem te o to cudeńko, niestety nie działa na moim Samsungu, więc testowałem aplikacje jedynie na emulatorze:
,
Kochę, można samemu pokolorować, co Ciekawe zawiera już kilka (4) zdefiniowanych sekwencji/algów (Basic Tricks) jak np. zmiana orientacji dwóch krawędzi i co ważniejsze można dodawać własne Makra :D (do 6), wprawdzie na emulatorze kiepskawo mi makra działały, ale sama kostka była dość wygodna, plik do ściagnięcia: [TU]
_________________
[Pyraminx, because simpler is better!]
MeByJohnyM, PoMaGAJ!, AUWR
 
 
     
KuBaNo 
wiele tutaj napisał
Układający z wilkami



PB 3x3x3: 12.41
avg 3x3x3: 15.78
Pomógł: 1 raz
Wiek: 19
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 148
Skąd: Stargard Gubiński
Wysłany: Wto Lip 08, 2008 2:18 pm   

układałem ale u kolesia więc wszystkiego nie rozkminiłem :razz:
 
 
     
bmr-biker 
spalił klawiaturę...
strasznie lamię 3x3.



PB 3x3x3: 9.65
avg 3x3x3: 13.43
Pomógł: 7 razy
Wiek: 17
Dołączył: 13 Cze 2005
Posty: 928
Skąd: Świerklany
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: Wto Lip 08, 2008 3:33 pm   

Stara gra, mieliśmy 6 PLLi w makrach :P Trochę dziwnie mi się to układało...
_________________
PB 2x2x2 - 1.86
PB 3x3x3 - 9.65; 9.10 PLL skip
PB 4x4x4 - 54.26
PB 5x5x5 - 1:38.65

,# i weź człowieku myśl o życiu.
 
 
     
maciekcube 
wiele tutaj napisał



PB 3x3x3: 14.xx
avg 3x3x3: 19.20
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 179
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 6:04 pm   

A są jakieś inne kosteczki do ukladania na telefon ?? Bo mój SE ma rozdzielczośc 128x160. Nie ma takich co by pasily do tej rozdzielczosci ??
EDIT: znalazlem coś takiego: http://fl0g.wordpress.com...iks-cube-timer/ ale to chyba tylko sam timer a ja chce takie ukladane
_________________
UWAGA! Jeśli jesteś nowy i masz problem z chęcią mogę Ci pomóc. Kliknij !
 
 
     
antros 
wiele tutaj napisał
4 sciany naraz



Pomógł: 3 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 251
Skąd: g-dz
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 6:43 pm   

hmm znalazłem jeszcze taką kość, powinna Ci chodzić:
Morrix Cube
_________________
[Pyraminx, because simpler is better!]
MeByJohnyM, PoMaGAJ!, AUWR
Ostatnio zmieniony przez antros Nie Wrz 06, 2009 11:10 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Marvolo 
wiele tutaj napisał
BigCubes ftw :P



PB 3x3x3: 9,48
avg 3x3x3: 14.56
Pomógł: 4 razy
Wiek: 15
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 267
Skąd: Kalna/Bielsko-Biała
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 6:44 pm   

Dzięki antros prawie na mój wyświetlacz :razz:
_________________
Best LC 3x3x3: 7.26
Mean of 100 3x3: 17.92 (02.11.2008)
PB 4x4: 56,38
avg 4x4: 1:14,22
PB 5x5: 1:37.92
avg5 5x5: 1:49.67
OH 3x3x3: 22.11
OH avg 3x3: 33.53
PB 7x7: 5:20,16
YouTube
 
 
     
antros 
wiele tutaj napisał
4 sciany naraz



Pomógł: 3 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 251
Skąd: g-dz
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 7:34 pm   

a proszę bardzo :D , dalej przeszukuję Net, więc można zrobić mini zbiór komórkowego softu w tym temacie :P ,
oto Glass Cube, kość 2x2 i Pyraminx, ma ciekawą opcję, że możemy wybrac stopień trudności tzn. w ilu ruchach minimalnie da się ułożyć (od 2 do 11):



kolejny ciekawy symulatorek 3x3: MagicCubeSimulator (ciekawy sposób sterowania):


Dr. eiDRuC (Rubik s cube) 1.0 (szybko mi pada na emulatorze):



Dr. Cube 0.11.188 (szybko mi pada na emulatorze):



Rubik's Cube 3D (240x320), nie chciało mi się rejestrować więc nie przetestowałem:



inna wersja:




i kolejny RubiksCube :P



ps- jako ciekawostka scrambler do różnych puzzli (zaznaczam, że to sam scrambler bez stopera) Mobile Cube Scrambler (speedsolving), gdzie mu tam do semicowego :P
_________________
[Pyraminx, because simpler is better!]
MeByJohnyM, PoMaGAJ!, AUWR
Ostatnio zmieniony przez antros Sro Lip 09, 2008 10:48 pm, w całości zmieniany 10 razy  
 
 
     
KuBaNo 
wiele tutaj napisał
Układający z wilkami



PB 3x3x3: 12.41
avg 3x3x3: 15.78
Pomógł: 1 raz
Wiek: 19
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 148
Skąd: Stargard Gubiński
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 8:46 pm   

Świetnie! Może coś w końcu pójdzie na moim telefonie :D
 
 
     
antros 
wiele tutaj napisał
4 sciany naraz



Pomógł: 3 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 251
Skąd: g-dz
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 8:59 pm   

jak coś jeszcze znajdę to edytuje wcześniejszego posta co by było obok siebie :p

edit: o np. teraz :D

edit2: no i znów, większość testowałem tylko na emulatorze, a nieliczne wgrane nie odpalaly na moim Samsungu, ale jutro będe dalej przeprowadzal testy praktyczne,
_________________
[Pyraminx, because simpler is better!]
MeByJohnyM, PoMaGAJ!, AUWR
 
 
     
zeri 
wiele tutaj napisał



PB 3x3x3: 16.17
avg 3x3x3: 22.43
Pomógł: 1 raz
Wiek: 18
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 109
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 9:54 pm   

Postaram sie wspomodz w testach :) Tez zmagam sie z faktem ze mam samsunga, a niestety java w tych telefonach zostawia trochę do życzenia (nie wiem jak jest w najnowszych)
 
 
     
Wojto 
spalił klawiaturę...


PB 3x3x3: 9
avg 3x3x3: 14
Pomógł: 16 razy
Wiek: 17
Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 598
Skąd: Lublin
Ostrzeżeń:
 4/5/6
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 10:01 pm   

Trwa testowanie symulatorów na SE w810i ;)
 
 
     
zeri 
wiele tutaj napisał



PB 3x3x3: 16.17
avg 3x3x3: 22.43
Pomógł: 1 raz
Wiek: 18
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 109
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 11:11 pm   

Jak na razie Dr. eiDRuC (Rubik s cube) 1.0 i Dr. Cube 0.11.188 działają bez zarzutów, tylko schemat kolorów jest taki jaki jest :P testowane na samsungu
 
 
     
antros 
wiele tutaj napisał
4 sciany naraz



Pomógł: 3 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 251
Skąd: g-dz
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 11:37 pm   

z 8 udało mi się uruchomić 5 (+2 na emulatorze), o to kilka wrażeń, jednakże dość powierzchownych (bawiłem się nimi chwilę i nie obcowałem dotychczas za dużo z wirtualnymi kośćmi):

Dr. Cube - sterowanie jak dla mnie średnie, przejrzysty, a to za sprawą braku dodatkowych opcji :p, ten program to praktycznie okrojony Dr. eiDRuC;
[264 kb]

Dr. eiDRuC - sterowanie jak w Dr. Cube, ale za to sporo dodatkowych opcji, w tym solver (!) i to do wyboru jedna z 2 metod, przez to jeden z ciekawszych programików;
[290 kb]

Rubik's Cube 3D - ciekawa widok kości, można obserwować wszystkie ściany jednocześnie, do wyboru także wiele poziomów trudności, no i nic poza tym, w dodatku program przy kolejnym uruchomieniu żąda seriala :P ; UWAGA! coś miącha z plikami, uniemożliwił mi uruchamianie wszystkich programów, które były w jego nadrzędnym katalogu;
[79 kb]

Magic Cube Simulator - najbardziej widowiskowy spoób przedstawienia kości (w 3d), ale nie da się chyba tak szybko kręcić jak na Rubik's Cube 3D czy Morrix Cube, mimo to można się pobawić :D ;
[58 kb]

(...)
_________________
[Pyraminx, because simpler is better!]
MeByJohnyM, PoMaGAJ!, AUWR
Ostatnio zmieniony przez antros Czw Lip 10, 2008 11:34 am, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
zeri 
wiele tutaj napisał



PB 3x3x3: 16.17
avg 3x3x3: 22.43
Pomógł: 1 raz
Wiek: 18
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 109
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: Sro Lip 09, 2008 11:46 pm   

tak z ciekawosci: na jakim samsungu to testowales?
 
 
     
antros 
wiele tutaj napisał
4 sciany naraz



Pomógł: 3 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 251
Skąd: g-dz
Wysłany: Czw Lip 10, 2008 11:22 am   

Cytat:
tak z ciekawosci: na jakim samsungu to testowales?

na własnym :D (L760);

Glass Cube (2x2 i Pyraminx) - nie odpala na moim telu, a na emulatorze częściowo ;/, godny uwagi chyba tylko z powodu symulacji nie spotykanych na telefonach kości, największym mankamentem jet niewygoda w sterowaniu (trzeba kilka razy obracać ścianką w jedną stronę);
[75 kb]

Morrix Cube - najbardziej z wymienionych przypomina symulator Ryan'a Heise, ciekawy ze względu na rozwiązanie sterowania i widoku kości, na początku może być niewygodny, ale myślę, że przy odrobinie wprawy jest dość szybki;
[49 kb]

(...)
_________________
[Pyraminx, because simpler is better!]
MeByJohnyM, PoMaGAJ!, AUWR
Ostatnio zmieniony przez antros Czw Lip 10, 2008 12:53 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group