Po ułożeniu pierwszej sciany bierzemy się za krawędzie „2’ warstwy. Tutaj mamy 2 przypadki: | | D` R` D R F` R F R | D F D` F` R F` R`F | ROGI tutaj oprócz ściany oznaczonej jako D używamy rzeczywistej dolnej ściany ruchy te oznaczę strzałeczkami. „>>”. Mając ułożone rogi odwracamy megaminxa, tak ze górna ściana jest na dole a dolna na górze. Krawędzie CD: Tutaj mamy 2 przypadki kanty na ścianie F i krawędzie na ścianie R Obracamy krawędź: F R U2 R` F` U2` i wykonujemy: F` U` F` U F R`F Obracamy krawędź: R` F` U F R U` i wykonujemy: R U R U` R` F R` F`. Może się zdarzyc sytuacja ze kant potrzebny do wstawienie znajduje się tutaj Wtedy wykonujemy sekwencje ruchów: |
| F` U` F U | R U R` U` |
Jeśli krawędź znajduje się w górnej warstwie, ale jest źle obrócona wykonujemy: F R U2 R` F` U`. Teraz wstawiamy brakujący róg w ścianie D dzielimy etap na 3 przypadki: | | U R U` R` | U` F` U F | | R U2 R` U`2 F` U F (alg. obróci nam róg tak że można skorzysta z 2 poprzednich algorytmów ) |
Jeśli róg znajduje się na swoim miejscu tylko wymaga obrócenia to wyciągamy go nast. sekwencje ruchów: RU R`, dalej postępujemy jak w powyższych przypadkach. Powyższych algorytmy używamy do wstawienia pozostałych rogów na pozostałych ścianach, zaczynając od ściany D i posuwając się w lewo lub prawo. Krawędzie CD2 :) : Mamy już ułożoną ścianę D i pozostałe ściany i tutaj wykonujemy znamy juz algorytm z „2” rzędu tylko w innej kolejności, co jest spowodowane obróceniem megaminxa na wstawienie brakujących krawędzi nad uprzednio wstawionymi rogami. Algi będą wyglądały tak: U R U` R` F R` F` R (dla krawędzi z lewej strony) i U` F` U F R` F R F` (i z prawej).
|